Zarządzanie kryzysowe

Kryzys może przyjść niespodziewanie i zasiać zamęt. Konieczne jest wtedy szybkie, zdecydowane działanie oraz ogromne pokłady cierpliwości i chłodnej głowy. Za pomocą odpowiednio wyważonej komunikacji można uratować gwałtownie spadającą w oczach odbiorców wartość firmy i wprowadzić ją z powrotem na właściwe tory.  W ramach usługi:

  • analizujemy potencjalne sytuacje kryzysowe, 
  • prowadzimy doradztwo wizerunkowe, 
  • opracowujemy planu komunikacji antykryzysowej, 
  • budujemy strategię odbudowy wizerunku oraz prowadzimy działania w trakcie samego kryzysu.
Skontaktuj się - doradzimy
1

czym jest kryzys w social mediach?

Powodem kryzysu może być szereg czynników: źle zrozumiany przez klientów post, nieodpowiednia odpowiedź na wiadomość prywatną, czy też zły dobór grafiki do zamieszczanej informacji. Przyczyny często są prozaiczne ale przez efekt kuli śniegowej mogą stać się prawdziwą katastrofą. Należy więc działać szybko i gasić pożary w samym zarodku.

2

czy można przygotować się na kryzys?

Kryzys przychodzi nagle i niespodziewanie. Trudno byłoby więc na tyle trafnie przewidzieć przyszłość, by określić co dokładnie i w jakiej sytuacji się wydarzy. Można się jednak na taką ewentualność wcześniej przygotować, niwelując jej nieobliczalność i skalę. Wykrywanie negatywnych sygnałów z otoczenia, tworzenie schematów awaryjnych, monitoring mediów – wszystko to może uratować firmę od przykrych skutków kryzysu.

Skontaktuj się z nami

jeśli podoba Ci się to, co robimy – napisz/zadzwoń

kontakt

nasze usługi

Budowanie wizerunku

Kreujemy świadomość marki wśród jej konsumentów, zdobywając ich zaufanie.

Zarządzanie kryzysowe

Wspieramy w sytuacjach zagrażających wizerunkowi marki i potrafimy się do nich przygotować.

Strategia komunikacji

Opracowujemy strategię komunikacji marki z otoczeniem i umiejętnie nią zarządzamy.

powiązane wpisy