Projekty graficzne

Żyjemy w świecie przekazów graficznych. To właśnie one najszybciej przyciągają wzrok oraz uwagę odbiorców na tyle mocno, by firma została zauważona na konkurencyjnym rynku. 

Odpowiednie kreowanie wizualnej strony marki sprawi, że nabierze ona swojego własnego i niepodrabialnego charakteru. By wyróżnić się na rynku potrzeba kreatywności oraz poczucia estetyki. Dzięki odpowiedniej szacie graficznej można zrobić na odbiorcy świetne pierwsze wrażenie, które później przerodzi się w trwałe zainteresowanie firmą. Przez odpowiednie użycie kolorów, grafik i symboli Twoja marka jest w stanie “zapisać się” w pamięci klienta. Dzięki temu chętniej będzie do Ciebie wracać.

Skontaktuj się - doradzimy
1

czym jest identyfikacja wizualna?

Identyfikacja wizualna jest podstawą budowania tożsamości marki. Powinna być przejrzysta, charakterystyczna i zgodna z osobowością Twojej organizacji. Dobrze też, gdyby wywoływała wobec niej pozytywne odczucia. Zbudowanie jej wymaga pomysłu i czasu, ale gra jest warta świeczki. Odpowiedni branding potrafi przyciągać nowych klientów i jest dla nich ważnym wyznacznikiem profesjonalizmu firmy.

2

jak powinno wyglądać logo?

Logo to przede wszystkim zwięzła i ograniczona forma. Nowoczesne logo jest proste, czytelne i uniwersalne oraz stosunkowo trudne do zaprojektowania. W małym znaczku graficznym trzeba przecież zawrzeć styl marki, jej estetykę, wizerunek. Musi być oryginalne i wpadać w oko tak, by ludzie szybko je zapamiętywali. Logo to osobowość. Skrót myślowy związany tylko z Tobą i Twoją firmą.

Skontaktuj się z nami

jeśli podoba Ci się to, co robimy – napisz/zadzwoń

kontakt

nasze usługi