Media relations

Media potrafią kształtować opinie i nastroje społeczne, dlatego relacje z nimi to ważny element naszej działalności. Robimy to sprawnie i komunikujemy się na szeroką skalę.

Współpracujemy z wieloma znaczącymi redakcjami w Polsce i dzięki temu jesteśmy w stanie ulokować ważne dla Ciebie informacje tak, by zobaczyło je szerokie grono odbiorców. Relacje z mediami to dla nas jeden z priorytetów dlatego poświęcamy czas na ich tworzenie i utrzymywanie. Media mają moc. Moc, która sprawia, że osoby, rzeczy oraz zjawiska w nich przedstawiane automatycznie zyskują na rozpoznawalności i prestiżu. 

Potrafimy wykorzystać tę moc tak, by działała na Twoją korzyść.

Skontaktuj się - doradzimy
1

na czym polega monitoring mediów?

Monitoring mediów to narzędzie wykrywające i analizujące treści pojawiające się w mediach. Jest bardzo pomocne w określaniu potrzeb i preferencji zakupowych Twoich klientów. Dzięki systemom monitorowania mediów możliwa jest m.in. analiza wyników w czasie rzeczywistym, ocena, czy publikowana informacja nacechowana jest pozytywnie, negatywnie czy neutralnie, szczegółowa analiza danych, określenie zasięgu publikacji oraz jej wartości.

2

co daje współpraca z mediami?

Mówi się, że media to czwarta władza i trudno się z tym stwierdzeniem nie zgodzić. Współpraca z dziennikarzami jest niezbędna jeśli chcemy zaistnieć w prasie czy poczytnych serwisach internetowych. Media gwarantują dotarcie zarówno do szerokiego grona odbiorców, jak i również do jednej, szczególnej grupy, na której akurat Ci zależy. Potrafią nagłośnić Twoją ofertę, zainteresować nią nowych klientów oraz przedstawić firmę w pozytywnym świetle. Niczym za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zmieniają ludzkie preferencje czy nastawienie. I nie jest to czarna magia.

Skontaktuj się z nami

jeśli podoba Ci się to, co robimy – napisz/zadzwoń

kontakt

nasze usługi