Nieruchomości

Realizacja projektu mieszkaniowego to skomplikowane zadanie, wymagające planu i czasu. Strategia komunikacji nowej inwestycji z odbiorcami znajduje się zwykle na samym końcu listy zadań do wykonania, a czasami jest zupełnie pomijana. Jest to jednak błąd, mogący nieść za sobą poważne skutki wizerunkowe, a w efekcie- sprzedażowe.

Strategia komunikacji pozwala w krótkim czasie określić najważniejsze czynniki wyróżniające inwestycję, tworząc unikalne cechy jej oferty. Opracowując taką strategię, należy przeanalizować lokalizację projektu, strukturę mieszkań, a także aktualną sytuację na rynku. Bardzo ważne jest, by strategia komunikacji inwestycji była możliwie jak najbardziej spójna z wizerunkiem dewelopera.

usługi dla branży nieruchomości

UX & Copywriting

Napiszemy profesjonalne teksty, które zaangażują Twojego odbiorcę.

Budowanie wizerunku

Kreujemy świadomość marki wśród jej konsumentów, zdobywając ich zaufanie.

Warsztaty „Twoja marka”

Wspólnie uporządkujemy komunikację Twojej marki.

Media relations

Zadbamy o obecność Twojej marki w mediach tradycyjnych i internetowych.

Eventy & konferencje

Pozyskamy patronaty medialne, zapewniając rozgłos Twoim wydarzeniom.

Konsultacje indywidualne

Pomożemy Ci w konkretnym zagadnieniu z obszaru Public Relations. 

Skontaktuj się z nami

jeśli podoba Ci się to, co robimy – napisz/zadzwoń

kontakt