Nieruchomości

Realizacja projektu mieszkaniowego to skomplikowane zadanie, wymagające planu i czasu. Strategia komunikacji nowej inwestycji z odbiorcami znajduje się zwykle na samym końcu listy zadań do wykonania, a czasami jest zupełnie pomijana. Jest to jednak błąd, mogący nieść za sobą poważne skutki wizerunkowe, a w efekcie- sprzedażowe.

Strategia komunikacji pozwala w krótkim czasie określić najważniejsze czynniki wyróżniające inwestycję, tworząc unikalne cechy jej oferty. Opracowując taką strategię, należy przeanalizować lokalizację projektu, strukturę mieszkań, a także aktualną sytuację na rynku. Bardzo ważne jest, by strategia komunikacji inwestycji była możliwie jak najbardziej spójna z wizerunkiem dewelopera.

usługi dla branży nieruchomości

Strategia komunikacji

Opracowujemy strategię komunikacji marki z otoczeniem i umiejętnie nią zarządzamy.

Budowanie wizerunku

Kreujemy świadomość marki wśród jej konsumentów, zdobywając ich zaufanie.

Zarządzanie kryzysowe

Wspieramy w sytuacjach zagrażających wizerunkowi marki i potrafimy się do nich przygotować.

Media relations

Budujemy dobre i obustronnie korzystne relacje naszych klientów z mediami.

Social media

Prowadzimy komunikację dla marek w mediach społecznościowych. 

Projekty graficzne

Tworzymy atrakcyjne i spójne projekty graficzne, które przyciągają uwagę i budują wiarygodność.

Skontaktuj się z nami

jeśli podoba Ci się to, co robimy – napisz/zadzwoń

kontakt