Nieruchomości

Realizacja projektu mieszkaniowego to skomplikowane zadanie, wymagające planu i czasu. Strategia komunikacji nowej inwestycji z odbiorcami znajduje się zwykle na samym końcu listy zadań do wykonania, a czasami jest zupełnie pomijana. Jest to jednak błąd, mogący nieść za sobą poważne skutki wizerunkowe, a w efekcie- sprzedażowe.

Strategia komunikacji pozwala w krótkim czasie określić najważniejsze czynniki wyróżniające inwestycję, tworząc unikalne cechy jej oferty. Opracowując taką strategię, należy przeanalizować lokalizację projektu, strukturę mieszkań, a także aktualną sytuację na rynku. Bardzo ważne jest, by strategia komunikacji inwestycji była możliwie jak najbardziej spójna z wizerunkiem dewelopera.

usługi dla branży nieruchomości

UX & Copywriting

Tworzymy profesjonalne teksty, które angażują odbiorców.

Budowanie wizerunku

Kreujemy świadomość marki wśród jej konsumentów, zdobywając ich zaufanie.

Warsztaty „Twoja marka”

Porządkujemy komunikację marek. 

Media relations

Dbamy o obecność marek w mediach tradycyjnych i internetowych.

Eventy & konferencje

Pozyskujemy patronaty medialne, zapewniając rozgłos wydarzeniom.

Konsultacje indywidualne

Pomagamy w konkretnym zagadnieniu z obszaru Public Relations. 

Skontaktuj się z nami

jeśli podoba Ci się to, co robimy – napisz/zadzwoń

kontakt

close-link