Nieruchomości

Realizacja projektu mieszkaniowego to skomplikowane zadanie, wymagające planu i czasu. Strategia komunikacji nowej inwestycji z odbiorcami znajduje się zwykle na samym końcu listy zadań do wykonania, a czasami jest zupełnie pomijana. Jest to jednak błąd, mogący nieść za sobą poważne skutki wizerunkowe, a w efekcie- sprzedażowe.

Strategia komunikacji pozwala w krótkim czasie określić najważniejsze czynniki wyróżniające inwestycję, tworząc unikalne cechy jej oferty. Opracowując taką strategię, należy przeanalizować lokalizację projektu, strukturę mieszkań, a także aktualną sytuację na rynku. Bardzo ważne jest, by strategia komunikacji inwestycji była możliwie jak najbardziej spójna z wizerunkiem dewelopera.

usługi dla branży nieruchomości

Komunikacja marki

Opracowujemy strategie komunikacji z otoczeniem i potrafimy nimi umiejętnie zarządzać

Budowanie wizerunku

Potrafimy stworzyć wizerunek biznesowy odpowiedni dla Ciebie i Twojej firmy

Komunikacja kryzysowa

Wiemy jak zarządzać kryzysem wizerunkowym i jak przygotować się na jego nadejście

Media relations

Piszemy artykuły dla klientów i publikujemy je w największych mediach w całej Polsce

Social media

Zapewniamy kompleksową obsługę mediów społecznościowych

Projekty graficzne

Przygotowujemy estetyczne grafiki, standy i logotypy najwyższej jakości

Skontaktuj się z nami

jeśli podoba Ci się to, co robimy – napisz/zadzwoń

kontakt