Architektura
We własnym mieszkaniu ludzie powinni odczuwać spokój i ukojenie od codziennych nerwów. Powinni utożsamiać go z pozytywną energią, wzajemnym zrozumieniem, ciepłem. Dlatego dobrze byłoby, gdyby mieli podobne skojarzenia z Twoją firmą. Opiekuńczy, wyważony wizerunek jest w stanie uwiarygodnić Twoje działania na rynku i zacieśnić relacje z klientem. Firma aranżująca mieszkania mająca łatkę zimnej, bezdusznej organizacji? Nie, coś takiego na pewno nie może się udać.
Zarządzanie wizerunkiem to jednak niełatwa sprawa. Tworzenie pozytywnej ekspozycji marki, poprawianie jej zasięgów, zwiększanie sprzedaży i zdobywanie zaufania klientów potrafi pochłonąć wiele zasobów. Jeśli jednak chcesz, aby postrzegano Cię jako profesjonalistę doskonale znającego zarówno branżę, jak również potrzeby własnych klientów, to musisz tworzyć angażujące treści kształtujące taką opinię.