Kontin

Kontin

 

Działająca na co dzień w Kielcach firma Kontin, specjalizuje się w wyrobach z kamienia od 30 lat. Oprócz kamiennych elementów wykończenia, zajmuje się konserwacją i rekonstrukcją zabytków oraz produkcją i renowacją kamiennych elewacji. Kontin to ceniona na europejskich rynkach marka, o czym świadczy chociażby utworzony w 1991 r. niemiecki oddział firmy. 

 

Branding

 

W ramach współpracy z Kontin, przygotowaliśmy kompleksową strategię komunikacji marki. Zadbaliśmy o odświeżenie logotypu, którego styl koresponduje z charakterem i profilem firmy.  

Zainspirowani doświadczeniem, a także profesjonalizmem firmy, zaproponowaliśmy wyróżniające markę hasło: polski kunszt | europejski wymiar. W ten sposób podkreśliliśmy opanowane do perfekcji rzemiosło polskiej firmy, a także jej zagraniczną renomę.

 

Projekt folderu w dwóch odsłonach

 

Dopasowaliśmy formę przekazu do wcześniej wyodrębnionych grup docelowych, projektując dwa rodzaje katalogów. Biały to zestawienie produktów w wykończeniu domu, pojawiają się tam pomysły na kuchnię, łazienkę, salon oraz taras, a także opisy kamiennych materiałów, które cechują się trwałością i efektywnym wyglądem w domowym zaciszu. W czarnym katalogu mamy zaś elewacje, renowacje, rzeźby i niektóre realizacje firmy Kontin. Skierowany jest do zakładów meblarskich, projektantów wnętrz, architektów, oraz do klientów instytucjonalnych: deweloperów, inwestorów indywidualnych i ich podwykonawców.

Makieta www

 

W ramach budowy pozytywnego wizerunku firmy, zaprojektowaliśmy makietę strony internetowej. Informacje zostały podzielone na dziewięć zakładek, dzięki którym poruszanie po stronie jest intuicyjne, a zawarte tam informacje ułożone są w czytelny i przyjazny dla użytkownika sposób. Dodatkowo, strona jest responsywna – bez problemu można przeglądać ją w wersji mobilnej.

W ramach współpracy stworzyliśmy opisy na stronę www. Skupiliśmy się na sformułowaniu treści dotyczących działalności firmy, oferowanych przez nią produktów, a także rodzajów kamienia, które można wybrać w przedsiębiorstwie.