Sentotu

SenTOTU – To tu zaczniesz na nowo

SenTOTU to nowy projekt grupy deweloperskiej Sento, powstający na krakowskiej Górce Narodowej. Skierowany jest do młodych, dynamicznych osób, które chcą realizować swoje marzenia i plany.

LOGO

Logo inwestycji nawiązuje do znacznika, stosowanego do oznaczania punktu w mapach internetowych. Nazwa osiedla to gra słów, która ma dwojakie znaczenie: “sen-to-tu”, czyli miejsce, w którym spełnią się marzenia o mieszkaniu, a także domowe zacisze, w którym można odpocząć. Drugie znaczenie, ukryte w logo, to nazwa grupy deweloperskiej “Sento”, która podjęła się budowy osiedla.

KATALOG SENTOTU

W ramach współpracy opracowaliśmy grę planszową, która pełni również rolę folderu reklamowego. Podczas zabawy, gracze przechodzą przez pola humorystycznie nawiązujące do codziennego życia. Za ugotowanie pysznego obiadu i skręcenie szafki z Ikei, czeka nagroda – ruch o kilka kroków do przodu. Za zaniedbywanie roślin i niechęć do porządków, utrata kolejki. Metą jest miejsce, którego pragną klienci grupy deweloperskiej Sento – dom, czyli mieszkanie.

 

Planszówkę wraz z zestawem pionków i kością do gry można otrzymać podczas targów, a także w biurze sprzedaży.

IKONKI

Zaprojektowane przez nas ikonki, wyróżniają inwestycję na tle konkurencji. Te niewielkie elementy graficzne opisują udogodnienia dostępne na terenie osiedla. Należą do nich między innym: miejsca parkingowe dla samochodów elektrycznych, zieleńce i skwery, strefa integracji i wypoczynku.

 

MEDIA RELATIONS

Poprzez działania media relations informujemy o bieżących zmianach w obrębie inwestycji, zwiększając liczbę pozytywnych wzmianek o osiedlu i inwestorze. Dodatkowo wspieramy nowy projekt grupy deweloperskiej Sento, przygotowując materiały graficzne m. in. reklamy w prasie, internecie czy outdoorze.

Należymy do:   Stowarzyszenie Agencji Public Realtions Polskie Stowarzyszenie Public Realtions