Bez wojny na ceny w zagłębiach mieszkaniowych

 

 

 

O dużej konkurencji na rynku mówi Agnieszka Glanowska, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Sento. – Ceny nieruchomości utrzymują się na porównywalnym poziomie, co nie oznacza, że firmy rezygnują z różnych form wyróżnienia się na rynku – mówi. – Organizują chociażby akcje promocyjno-rabatowe.

Piotr Kijanka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Grupie Deweloperskiej Geo, ocenia, że inwestowanie w zagłębiach mieszkaniowych to dla dewelopera zarówno szansa, jak i ryzyko. – Z jednej strony mamy większą konkurencję, z drugiej – rozwijającą się infrastrukturę miejską – wyjaśnia. – Jeśli w sąsiedztwie powstaje kilka inwestycji, podstawowym kryterium wyboru będzie cena. A firmy zaczynają konkurować jakością wykonania, standardem wspólnych przestrzeni. Liczą się też tereny zielone.