W ramach współpracy Prime Time PR będzie pełnić rolę agencji ds. mediów i wizerunku dla Top Woman in Real Estate. Będą to działania na rzecz wzmacniania ich obecności medialnej oraz udzielanie patronatów kluczowym projektom, takim jak coroczna Konferencja Top Woman Experience, Program Mentoringowy Top Woman in Real Estate, a także Konkurs i Gala Top Woman in Real Estate, promujące i wyróżniające najważniejsze osiągnięcia kobiet w branży nieruchomości.
– Ta współpraca to dla nas coś naturalnego, ponieważ zarówno my, jak i Prime Time PR, wyznajemy podobne wartości, jeśli chodzi o wspieranie kobiet w biznesie, zwłaszcza w sektorze nieruchomości. Jesteśmy przekonane, że połączenie naszych sił przyniesie realne korzyści dla kobiet w całej branży – mówi Krystyna Swojak, założycielka Top Woman in Real Estate.
Oprócz wzmacniania obecności medialnej, działania obu podmiotów skupiać się będą także na analizie trendów i potrzeb branżowych, aby były one jak najbardziej efektywne dla rozwoju kobiet w sektorze nieruchomości.
– Działając w branży nieruchomości, rozumiemy potrzeby i wyzwania, z jakimi borykają się kobiety. Nasza współpraca z Top Woman in Real Estate pozwoli nam jeszcze skuteczniej wspierać i promować ich osiągnięcia oraz inicjatywy – mówi Anna Gumowska, założycielka i CEO Prime Time PR.