Kongres Public Relations i Komunikacji to jedno z najważniejszych, dorocznych spotkań działów PR i Komunikacji. W ciągu dwóch dni uczestnicy wysłuchają kilku paneli dyskusyjnych, które staną się okazją do interakcji prelegentów z uczestnikami. Nie zabraknie również wykładów w formie praktycznych case studies, paneli dyskusyjnych, a przede wszystkim solidnej dawki wiedzy i inspiracji, a także okazji do nawiązania wartościowych kontaktów.
W programie konferencji znajdziecie m.in.:
- Future Assessment – budowanie odporności firmy na nowe czasy (Moderator: Sebastian Stępak, CEO, MSL; Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska sp. z o. o.; Jakub Kurasz, Dyrektor ds.komunikacji, PwC Poland; Grzegorz Szczepański, Chief Executive Officer, Hill+Knowlton Strategies, Prezes ICCO)
- AI w PR – szanse i zagrożenia w erze Generative AI (Maria Parysz, światowa liderka w obszarze sztucznej inteligencji)
- Komunikacja z mediami – Jak skutecznie komunikować się z dziennikarzami (Moderatorka: Karolina Hytrek-Prosiecka, Gazeta.pl; Anna Gumowska, CEO, Prime Time PR; Iwona Zaczek, Senior PR Manager, wefox Insurance, oddział w Polsce; Anna Marciniak, Dyrektorka ds. komunikacji w polskim oddziale Mastercard Europe; Mateusz Hładki, dziennikarz, TVN; Marcel Zatoński, dziennikarz, Puls Biznesu)
- Wyzwania prawne PRowca – zgodna z prawem i efektywna aktywność w Internecie (adw. Hanna Marcinkiewicz-Grzesiak, Adwokat, Partner, SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk; adw. Maciej Ślusarek, Adwokat, Partner Zarządzający, SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk)
- Kompetencje PR-owca nowej ery…jaki jest dobry mix na trudne czasy? (Moderatorka: Agnieszka Kępińska-Sadowska, Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej w regionie CEE, Haleon; Eliza Więcław, Dyrektorka Departamentu PR, Wonga; Natalia Gębska, Dyrektorka ds. Komunikacji, Centralny Ośrodek Informatyki; Maciej Lasoń, Dyrektor ds. Komunikacji w Europie Wschodniej, Członek Zarządu, Unilever; Magdalena Brzezińska, Director Corporate Affairs, Grupa Żywiec Sp. z o.o.)
- Komunikacja multigeneracyjna – jak zmienia się komunikacja względem różnych pokoleniowo grup odbiorców? (Marcin Kasprzak, Head of Marketing & PR, ERBUD Group)
- Czy PRowcy potrafią sprzedawać? Jak działania media relations przekładają się bezpośrednio na sprzedaż Twojej firmy? (Tomasz Bogusławski, Head of Brand & Communication, EY Polska)
- Diversity&Inclusion w komunikacji PRowej – moda czy must have? (Katarzyna Zabratańska, Menadżerka ds. Równości i Włączającej Kultury Organizacyjnej, Grupa Żabka)
- SZEWC BEZ BUTÓW NIE BĘDZIE JUŻ CHODZIŁ, czyli jak PR-owiec powinien zadbać o swoją markę osobistą (Karolina Janik, CEO, Personal PR)
Organizatorem konferencji jest Puls Biznesu – ogólnopolski dziennik gospodarczo-biznesowy. Patronat nad wydarzeniem objął Związek Firm Public Relations oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
Więcej informacji na temat konferencji znajdziecie na: Pb.pl/Konferencje.