Jak wsparliśmy PR-owo konferencję prasową LifeSpot?

  •   4 października 2023

12 września w Łodzi odbyła się konferencja prasowa LifeSpot. Głównym tematem wydarzenia był dynamicznie rozwijający się łódzki rynek PRS oraz prezentacja nowo otwartej inwestycji LifeSpot Wróblewskiego. Głos zabrał również I Wiceprezydent Miasta Łódź Adam Pustelnik. Sprawdź, jak w Prime Time PR wsparliśmy organizację tego wydarzenia.

Działania media relations rozpoczęliśmy od przygotowania bazy mediów zainteresowanych tematem konferencji (m.in. związanych z rynkiem najmu, PRS i łódzkim rynkiem nieruchomości) oraz opracowania informacji prasowej, którą następnie dystrybuowaliśmy do mediów.

Informację prasową opublikowaliśmy także na naszych kanałach. Przeczytasz ją tutaj

Nasza praca obejmowała również kontakt z Urzędem Miasta Łódź (Partnerem wydarzenia) w porozumieniu, z którym opracowaliśmy potrzebne na konferencję materiały (w tym m.in. agendę spotkania zaproszenie dla dziennikarzy) oraz ustalaliśmy szczegóły związane z wystąpieniem I Wiceprezydenta Miasta Łódź Adama Pustelnika.

Wsparliśmy także naszego klienta w przygotowaniu przemówienia.

Kluczowym aspektem działań media relations było zaproszenie dziennikarzy, zainteresowanie ich tematem i zadbanie o to, by bez problemu trafili na miejsce. 

W konferencji prasowej wzięli udział m.in. dziennikarze z Gazety Wyborczej, Dziennika Łódzkiego i Expressu Ilustrowanego oraz Radia Łódź.  Na miejscu nie mogło zabraknąć również zespołu Prime Time PR, który koordynował medialną stronę wydarzenia.

 

Informacja na temat wydarzenia pojawiła się w lokalnych mediach i na portalach branżowych, w tym na: propertynews.pl, eurobuildcee.com, lodz.wyborcza.pl, expressilustrowany.pl, urbanity.pl, propertydesign.pl.

O konferencji prasowej usłyszeli też słuchacze Radia Łódź.