
Działania media relations rozpoczęliśmy od przygotowania bazy mediów zainteresowanych tematem konferencji (m.in. związanych z rynkiem najmu, PRS i łódzkim rynkiem nieruchomości) oraz opracowania informacji prasowej, którą następnie dystrybuowaliśmy do mediów.
Informację prasową opublikowaliśmy także na naszych kanałach. Przeczytasz ją tutaj.
Nasza praca obejmowała również kontakt z Urzędem Miasta Łódź (Partnerem wydarzenia) w porozumieniu, z którym opracowaliśmy potrzebne na konferencję materiały (w tym m.in. agendę spotkania zaproszenie dla dziennikarzy) oraz ustalaliśmy szczegóły związane z wystąpieniem I Wiceprezydenta Miasta Łódź Adama Pustelnika.
Wsparliśmy także naszego klienta w przygotowaniu przemówienia.

Kluczowym aspektem działań media relations było zaproszenie dziennikarzy, zainteresowanie ich tematem i zadbanie o to, by bez problemu trafili na miejsce.
W konferencji prasowej wzięli udział m.in. dziennikarze z Gazety Wyborczej, Dziennika Łódzkiego i Expressu Ilustrowanego oraz Radia Łódź. Na miejscu nie mogło zabraknąć również zespołu Prime Time PR, który koordynował medialną stronę wydarzenia.


Informacja na temat wydarzenia pojawiła się w lokalnych mediach i na portalach branżowych, w tym na: propertynews.pl, eurobuildcee.com, lodz.wyborcza.pl, expressilustrowany.pl, urbanity.pl, propertydesign.pl.
O konferencji prasowej usłyszeli też słuchacze Radia Łódź.

