Trudno jednoznacznie ocenić skuteczność tego typu reklamy – mówi Anna Gumowska, założycielka i CEO agencji Prime Time PR. – Wszystko zależy zarówno od celów, jakie obraliśmy, jak i od grupy docelowej, w której upatrujemy swoich potencjalnych klientów – dodaje.
– Warto skorzystać ze zmiany przepisów przy jednoczesnym zachowaniu ostrożności – mówi Anna Gumowska. – Mimo poluzowania przepisów w tym zakresie od kancelarii wciąż oczekuje się wysokich standardów etycznych. Dlatego zdecydowanie warto korzystać z dostępnych form promocji, nie naruszając przy tym wizerunku adwokata, który wiąże się przecież z dużym zaufaniem publicznym – dodaje.
Wskazuje też jednak, że coraz większa konkurencyjność na rynku kancelarii prawnych w Polsce zmusi wielu pełnomocników do korzystania z bardziej odważnych, a nawet kontrowersyjnych form reklamy, jak ma to miejsce w USA.
– Społeczeństwo się zmienia, a w raz z nim to, w jaki sposób korzystamy z usług i jak wyszukujemy specjalistów – wyjaśnia ekspertka. – Już dziś można zaobserwować kancelarie działające na Instagramie czy TikToku i myślę, że ten trend będzie przybierać na sile, a usługi prawne mają szansę być bardziej dostępne dla coraz większej liczby osób.