Home
  • oferta
  • aktualności
  • biuro prasowe
  • media o nas
  • blog
  • ekspertownik
  • kontakt
  • FB
  • Instagram
  • Linkedin

Zamiast kontrowersji lepiej stawiać na ekspercką wiedzę

Trudno jednoznacznie ocenić skuteczność tego typu reklamy – mówi Anna Gumowska, założycielka i CEO agencji Prime Time PR. – Wszystko zależy zarówno od celów, jakie obraliśmy, jak i od grupy docelowej, w której upatrujemy swoich potencjalnych klientów – dodaje.

– Warto skorzystać ze zmiany przepisów przy jednoczesnym zachowaniu ostrożności – mówi Anna Gumowska. – Mimo poluzowania przepisów w tym zakresie od kancelarii wciąż oczekuje się wysokich standardów etycznych. Dlatego zdecydowanie warto korzystać z dostępnych form promocji, nie naruszając przy tym wizerunku adwokata, który wiąże się przecież z dużym zaufaniem publicznym – dodaje.

Wskazuje też jednak, że coraz większa konkurencyjność na rynku kancelarii prawnych w Polsce zmusi wielu pełnomocników do korzystania z bardziej odważnych, a nawet kontrowersyjnych form reklamy, jak ma to miejsce w USA.

– Społeczeństwo się zmienia, a w raz z nim to, w jaki sposób korzystamy z usług i jak wyszukujemy specjalistów – wyjaśnia ekspertka. – Już dziś można zaobserwować kancelarie działające na Instagramie czy TikToku i myślę, że ten trend będzie przybierać na sile, a usługi prawne mają szansę być bardziej dostępne dla coraz większej liczby osób.

tekst ukazał się w:

inne wpisy w tej kategorii

Wizerunek branży deweloperskiej został wystawiony na ciężką próbę

Materiały drukowane – nadal skuteczny sposób budowania wizerunku marki? (na przykładzie działań dla marki Q3D Group)

Czy branża budowlana powinna korzystać z usług public relations?

Zamiast kontrowersji lepiej stawiać na ekspercką wiedzę

Współpraca na linii architekt – deweloper. Jak powinna wyglądać?

Zbuduj zaufanie do swojej marki – sprzedawaj szybciej i drożej

Jak trafić szóstkę – case study folderu promującego inwestycję SenTOTU

Unikalne doświadczenie, czyli coliving w branży nieruchomości

Content marketing – podsumowanie roku i prognozy na 2021 r.

Komunikacja z klientami w czasie pandemii

Czy branża budowlana powinna korzystać z usług public relations?
Współpraca na linii architekt - deweloper. Jak powinna wyglądać?

Usługi

  • Media relations
  • UX & Copywriting
  • Eventy i konferencje
  • Konsultacje indywidualne
  • Warsztaty „Twoja marka”

Branże

  • Nieruchomości
  • Finanse
  • Architektura

kontakt z nami

PrimeTimePR ul. Halszki 28
30-611, Kraków

509 860 201

a.gumowska@primetimepr.pl

Stowarzyszenie Agencji Public Realtions Polskie Stowarzyszenie Public Realtions Stowarzyszenie Budowniczych Domów i Mieszkań 5/5 gwiazdek w opiniach Google
Strony internetowe Kraków: Epoka
Logo
close-link