Deweloper chce być mobilny

 

Anna Gumowska, CEO w Prime Time PR, agencji zajmującej się marketingiem nieruchomości:

Ponad połowa użytkowników internetu w Polsce (a jest ich 30 mln), korzysta z sieci na urządzeniach mobilnych, a liczba ta rośnie z roku na rok. Chodzi zarówno o tablety, jak i smartfony, z czego przeważają te mniejsze. Trudno wobec takich danych ignorować wygląd strony inwestycji czy dewelopera właśnie w wersji mobilnej. Responsywność witryny powinna dziś być standardem i mam na myśli nie tylko stronę z opisem inwestycji czy wizualizacjami, ale również wyszukiwarkę mieszkań. Ważne, aby użytkownik w prosty i intuicyjny sposób mógł przejrzeć listę lokali, jak również otworzyć na telefonie kartę mieszkania z rzutem. Warto również pomyśleć o możliwości pobrania i przesłania dalej takiej karty czy kilku z nich, co pozwoli potencjalnemu klientowi podzielić się informacjami z innymi osobami. Pamiętajmy, że z internetu na telefonie korzysta już nie tylko pokolenie milenialsów, ale coraz częściej również bardziej dojrzali użytkownicy, a nawet seniorzy, dlatego każda marka powinna zadbać o widoczność swojej strony na urządzeniach różnego typu.

tekst ukazał się w: