Kampania teaserowa PLB

 

Kampania teaserowa, nazywana również reklamą drażniącą, polega na zaciekawieniu odbiorcy. Przeprowadzana jest w co najmniej dwóch odsłonach. Pierwsza opiera się wyłącznie na aluzji do przedmiotu promocji, natomiast druga jest wyjaśnieniem komunikatu. Przekaz teaserowy musi zaintrygować, skłonić do myślenia, a nawet podrażnić konsumenta, tak aby nie mógł doczekać się wyjaśnienia całej historii.

Kampania miała odsłaniać prestiżową lokalizację inwestycji, bliskość natury oraz możliwość aktywnego wypoczynku. Celem było zaskoczenie i rozbudzenie w odbiorcach ciekawości.

W pierwszym etapie nie posługiwaliśmy się słowem „inwestycja”. Motywem przewodnim stały się hasztagi, które swoim przekazem nawiązywały do emocjonalnego związku człowieka z naturą.

Druga odsłona opierała się na ujawnieniu inwestycji Park Leśny Bronowice. Związek człowieka z naturą przekształcił się w związek człowieka z miejscem do życia, z domem.

W pierwszej kolejności o nowej inwestycji poinformowaliśmy okolicznych mieszkańców wysyłając do nich 15 tys. listów z informacją o przedsprzedaży mieszkań.